Juli månad

2014-01-08 00:11:14 Allmänt Kommentarer (0)
Som första bilden låter avslöja - så såg mitt Juli ut, jag jobbade så himla mycket och försökte ta vara på de få timmarna efter arbetstid och alla nästan oexisterande lediga dagar. Vill aldrig mer jobba såhär mycket en hel sommar.. känns som att jag förlorade hela sommaren ungefär.. 60 timmarsveckor är inte okej..




Hade fint hår, fortfarande.



Lördagen den 6:e. Plockades upp av Cricke, Åsa och Marcus efter arbetstid och styrde bilen mot Västerås och Powetmeet - världens största bilträff där vi spenderade kvällen åkandes raggarbil. Extremt kul och lite farligt men som sagt, att ta vara på den lilla fritiden sommaren har att ge.



Hade en extremt hunkig man.



Och var väldigt snygg själv också.



Söndagen den 14:e. Träffade Christian igen efter ett LÅNGT uppehåll. Himla fint återseende, himla fin vän <3
Mindre vacker Bettan med heltrasig broms.



Onsdagen den 17:e. Försökte hålla skenet uppe att det var superduperkul att jobba på Hall. TJOFADDERITTAN! Var rätt snygg i "plitkläder" alltså...



Middagade med Natta och Åsen i Södertälje!



Måndagen den 22:a. Följde med Blidösundsbåten för 3:e året i rad när Daniel Lemma spelade. Magiskt bra.



Onsdagen den 24:e. Hälsade på Kat med familj i deras nya radhus i Härad. Käkade asgod mat, ännu godare fika, blev kompis med en pigelkotte, pratade till sent inpå natten och tänkte att det här måste vi göra snart igen.



Skrev följande i min hand under varje arbetspass..



Fredagen den 26:e. Marcus hade semester och fick där med för vana att hämta mig från jobbet VARJE dag. En eftermiddag kom han i den här snyggingen. Min coola bilmeck<3



Invaderade papputens lya och fann hans pass.. konstaterade att vi nog är rätt lika iallafall.. heh



Måndagen den 29:e. GÖTEBORG!! Ja det kom sig som så att sommaren började lida mot sitt slut, dvs. Marcus semester höll på att ta slut och vi ville göra något bara vi två. Först övervägde vi en miniroadtrip i södra sverige men då jag endast hade 3 dagars ledigt på raken så kändes det som ett för stort projekt. Jag hade jobbat två nätter innan och hade ingen aning om vart vi skulle när jag klev av mitt pass klockan 06:30 samma dag men inom en timme var vi slående öveerans om vart vi skulle. Göteborg fick det bli! Vi bodde på mitt favorithotell Scandic Rubinen, åt sjukt god mat (för att inte tala om den spanska ölen!!!), shoppade Marcus en helt ny garderob, såg Håkan Hellströms film på bio och tog Marcus Ullared-oskuld. Så himla fint att bara få vara varandras för en stund. Sommarens andra finaste händelse. Älskade Göteborg. Älskade spontanitet. Älskade Marcus Colling.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback