Hej...

2014-01-08 00:20:16 Allmänt Kommentarer (0)
....eller hur man nu börjar en sådant här grej efter sju månaders uppehåll?

Att det gått en lång tid sedan sist är ett faktum och då var just sist som jag uppdaterade något  om en tid som nu snart är ett år sedan och alltså inte i samklang med tiden som ens var under uppdaterandets skede.
Hur som helst - av mitt riktiga nu har ni inte fått veta något på en väldigt lång tid, av anledning att just livet kom emellan och så vill jag inte ha det längre då det kanske mest storslagna i mig håller på att hända och av det vill jag dela med mig men som den kontrollfreaken jag råkar vara så måste jag, innan jag går in på samtida storslagna saker, återberätta om allt som hänt till nu. Passande nog så har det precis blivit nytt år vilket gör det ännu mer naturligt att återberätta á la årsresumé. Så på det sättet får det bli.

Hoppas ni kommer tillbaka, alla ni som försvunnit härifrån, här kommer iallafall min årsresumé på år 2013. Börja genom att BLÄDDRA NED SIDAN för det börjar med Mars och slutar med December.

Sedan kommer samtida storlagna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback