NOVEMBER TVÅTUSENTIO

2011-01-20 23:22:21 Allmänt Kommentarer (0)

November - månaden i mitt liv då ALLT brukar hända.

Vi började November med höstlov från dåvarande jobbet som elevassistent (som jag hatade) hemma hos Thomas flock, men själva flocken hade tagit sitt pick och pack och dragit norrut så vi hade ett stort hus helt själva i 5 dagar. Underbart. Mina höstlov genom tiderna har alltid varit OTROLIGT händelserika och bra, även detta. Det här kan man säga var första riktiga gången som vi fick riktigt rå om varandra. Bara vi två mitt ute i ingenstans i 4 oförglömliga dagar. Den 4:e November passade dessutom Thomas på att fylla 21. Också oförglömligt. 
Vi gick på lång skogspromenad, gjorde världens godaste tacos, karvade pumpa och öppnade presenten till Thomas som jag ska berätta om i ett annat inlägg!











Linnéa skulle snart flyga hon också och hade liten middagsbjudning och vi upptäckte att vi både har ketchupmissbruk  i blodet.


Min mamma fyllde år och hade bjudning.<3


En sovandes Thomas i mitt torn som jag hade brutal separationsångest för att lämna.


Sedan flyttade pappa ut och vi fick börja fixa VÅR lägenhet. Såhär såg de alltså ut innan




Så började målnandet - allt som allt så målade vi klart 3 rum på 4 dagar.



Och plötsligt vare 1:a advent?


Vi började gå kvällspromenader i snön som hade kommit och jag köpte en "björnmössa" och Thomas gick som ett freak och jag hade som sagt grov separationsångest från tornet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback