Järvsö imorn!

2011-01-27 01:32:14 Allmänt Kommentarer (2)
Imorgon vid den här tiden kommer vi inte befinna oss i vår trea på Erik Dahlbergsvägen i Södertälje utan i en stuga 35 mil uppåt i landet. Vi har nämligen fått förfrågan att följa med Moa och Jocke upp till hans sommarstuga för en mini-weekend med slalom och snö och slappa och sällskapsspel och allt vad 3 dagar från civilisationen innebär. Väldigt lägligt säger jag, vi behöver komma bort en stund och andas ny luft, man får lätt psykisk klaustrofobi i den här kroppen om man befinner sig på samma yta för lång stund utan några större äventyr. Dessutom blir det här vår första resa tillsammans och bara det känns väldigt speciellt, sen att den blir med min barndomsvän och hennes man gör inte saken sämre.

Jag håller tummarna för att det blir slalom två dagar och gjorde oss nyss en resa-bort-lista. Vad märkligt det känns att skriva för två, det brukade ju bara vara jag och mina pryttlar på mina resa-bort-listor. Nu är det plötsligt en till. I love it! Nåja, nu borde man stänga dom där ögonen. Kärlek mina fina, vi skrivs snart.


BY THE WAY - det går bra att kommentera nu när kommentarsknappen syns igen, det går också bra att kolla i mitt arkiv för det syns också nu men helst får ni kommentera!

Kommentarer
Postat av: johanna

ÅHHHHHHHHH!!!!!!!!!! Jag vill också dit :( ska nog åka vecka 9 om farfar är där. ta massa bilder där ni är så kanske jag kan se om det är nära vårat ställe :D



Ha så kul och njut av den otroligt vackra miljön och den friska luften och den goda varma chokladen i backen!!!



Kärlek <3

2011-01-27 @ 14:17:08
URL: http://johannajohnson.blogg.se/
Postat av: Made

Haha aw, lilla vännen <3 ja det ska bli helt otroligt najs :D ska verkligen fota massa och kommer säkert sitta å glo som ett fån genom fönstrena efter er ställe ^^. Det ska bli intressant på så vis att jag aldrig vart i nedre delarna av Norrland tidigare bara i de övre delarna!



Kärlek tillbaka min finaste Johannie <3

2011-01-27 @ 14:33:42
URL: http://topofmyfingertips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback