Gospel!

2011-01-28 11:08:00 Allmänt Kommentarer (0)
Jag skulle bara meddela att jag har börjat sjunga gospel på Onsdagar klockan fem till sju i Flemingsbergskyrka med bland annat min mamma, min vän Ann-Louise och kära Nathalie. Det hela är väldigt kul och kom alldeles i rättan tid. Är man född estet så bör man upprätthålla verksamheten på bästa sätt så att säga och det här ger mig mer endorfiner än något annat gjort på mycket länge (med undantag för min älskade). Den 6 Februari ska vi sjunga i kyrkan och på påskafton och påskdagen ska vi delta på midnattsmässan som hålls på samma plats och sedan i Maj så väntar ett gospel-läger.

Himlans vad massamycket det blev men jag tror det är bra! För tillfället håller vi på med en mashup av U2's låtar Pride och I Still haven't found what I'm looking for, intressant och stämmor är inte världens enklaste!

Sova var det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback