Mitt Januari 2011

2012-01-14 18:41:13 Allmänt Kommentarer (5)
Det här med årsresuméer va, det är enligt mig ett måste. Men med tanke på min oexisterande begränsningsförmåga och min tendens till METERLÅNGA blogginlägg så tänkte jag i år testa en lite annorlunda grej mot tidigare år att summera det gångna året på. Med videokollage. Ha i åtanken att jag aldrig gjort videos tidigare etc.
Här kommer iallafall mitt Januari 2011. Är ni riktigt snälla så kanske ni lämnar en kommentar också, det skulle vara trevligt. Hur som helst;

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var kul att få se och höra allt!!!! Lite mycket oväsen från skidbacken kanske....... Duktiga du!!!!

kärlek mamma

2012-01-15 @ 00:59:40
Postat av: Anonym

Mjaaaaaa ganska tråkigt det verkar som att du saknat manus.... eller så är jag ungefär 50 år för gammal för att fatta...alltsåååå



Mvh Ove

2012-01-15 @ 21:54:01
URL: http://vannasgunnar.blogg.se/
Postat av: johanna

Alltså!!! Vad jag skrattade åt Mirjams framtida man! haha! Så himla kul att du gjort videoblogg! Älskar det! Fortsätt. Du är så kreativ! Duktiga du <3

2012-01-18 @ 15:50:32
Postat av: MADELEINE

Mor; Tack kära mor =)



Johanna; Åh du är så bra på egoboostar Johannie<3 vad kul att NÅN uppskattade det, visste att du skulle dö lite för Mirjams framtida oman ;D klart jag fortsätter, det här är stört kul!!!

2012-01-18 @ 19:39:58
URL: http://topofmyfingertips.blogg.se/
Postat av: Mymlan Embronx

Áh! Du vet väl att jag älskar det här! Det är sá roligt! Du är rolig! Dig älskar jag!

2012-01-20 @ 00:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback