Dag 13 - Små stunder av lycka vecka 11

2011-03-29 23:56:55 Allmänt Kommentarer (1)

I det här inlägget kommer jag visa några glimtar av min Londonresa som ägde rum vecka 11. Små glimtar, små studer av lycka vecka 11 helt enkelt.

 

När vi besökte parken bakom Jas hus som var full av ekar och fina promenad stråk och även fast det var lite kallt så var det inga isfläckar och snöhögar och man kunde gå ute i kofta och kavaj, det kan man inte ens här nu och det där är ändå 2 veckor sedan..



När vi hittade en stor stubbe och slog oss ned och knaprade chips, rökte engelska cigaretter och drack chokladfudge milkshake och pratade om kärlekar och hur det var för länge sedan.


På kvällen samma dag när vi köpte färdigpizza från Iceland som bara kostade 1.9 pund och innehöll 50% bröd och 50% ost och såg det på Jas nedsläckta rum och kikade på Pretty Little Lier.



Varje morgon när jag hade sminkat klart och kom på att jag inte ser allt för hemsk ut egentligen.


När  jag följde med Jas till en liten håla utanför London när hon skulle fota två ytterst rara människor och vi åt engelsk choklad som smakade ljuvligt.



När vi hittade en jättetam ekorre som ville komma fram och säga hej.


Besöket på Harrods som var BRUTALT stort.

B

Att besöka livmedelsaffärerna som hade stört stort utbad av ungefär allt.


När vi åkte buss på kvällen och jag råkade titta upp i en spegel ovanför oss och såg hur fina vi var, igen.


När vi hittade en kattunge i en bananlåda som var full av kärlek och med största sannolikhet hade kunnat flytta in hos Jas på momangen.



När vi promenerade länge kanalen utanför Jas hus och såg två hägrar och blev FETT förvånade och imponerade.

HAHAHAHAHHAHAHAHHA. När jag kom hem och gav Thomas en av hans resepresenter som var en discobadmössa eftersom att gossen är rätt bra på att få ångest av att duscha utan att blöta håret pga dess "svårighetsgrad" och sedan vid dusch tillfället kommer skuttandes endast iförd den och ler helt galet. Baby<3





Kommentarer
Postat av: julia

Hahahahha! Thomas <3

2011-04-01 @ 22:47:23
URL: http://justmyimaginatiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback