Fler andetag.

2011-03-06 22:24:07 Allmänt Kommentarer (0)
Här kommer lite mer av mitt liv senaste dagarna:

Jag gjorde kanel&vaniljpannkakor med grädde och jordgubbsylt och låtdades att det var sommar snart.


Den oslagbara kombon med smör, socker och kanel. Nami


Tröttskrutten<3

Smaka på tungan ^^

HAHAHAHAHA. Thomas väsropar från vardagsrummet att jag ska komma fortfortfort och när jag kommer dit så ser jag en katt genom fönstret som inte överskattat sin smidighet något brutalt. Den skulle helt enkelt gena genom häcken vilket orsakade ett brutalt svajjande hit och dit både från katten och häckens sida. Så himla kul. Men vad gör man inte för att slippa att bli våt om tassarna liksom ;p

Så JÄVLA bitter katt typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback