Lista. part 1

2011-12-10 21:18:34 Allmänt Kommentarer (0)
FAVORIT
Plagg: Min ytterjacka som jag köpte på myrorna för 105 kronor.  Den har svart mocka på utsidan och syntetludd på insidan och en himla fancy luva man kan leka svår i. Dessutom så är den dubbelt så stor som jag. Den är seriöst den finaste jackan jag någonsin haft i min ägo.


Låt: Hur ska jag seriöst kunna svara på den frågan? Jag har nu suttit i 2 timmar och försökt sammanställa en slags lista på det hela men eftersom att jag inte besitter förmågan att begränsa mig så... går det inte att svara med bara ett svar. Går det inte att svara överhuvudtaget.

Fik: Jag har varken intresse eller råd att fika, tyvärr.

Klubb: Jag måste svara Baba Sonic, hur 18årigt det än kan tyckas. Det är faktiskt den enda klubben som jag aldrig haft tråkigt på. Bild på min symbiossyster + Tina efter det enda besöket på Baba i år.


Artist/band: Lars Winnerbäck. ALLTID Lars Winnerbäck. Ibland börjar jag gråta när jag lyssnar på hans musik eller ser honom på teve, för att han är så himla bra. Jag ÄLSKAR Lars Winnerbäck och har seriösa planer på att föreviga nån av hans texter i bläck under huden.


Man: Generellt = gentlemän.  Precist = Thomas Österlund, vem annars liksom?


Kvinna: Generellt = Sånna som Julia - stabila, förnuftiga, knasiga, empatiska och genomgoda + en smula galenskap.
Precist = Min mamma. Och min farmor, såklart.


Djur:
Våra duvbejbisar. Jag älskar dom. Efter 1 en dryg vecka. Jag blir helt lycklig när jag ser dom.


Inredning: Stora fönster och högt ovanför marken och torn och mycket ljusinsläpp och minst 1 ljusslinga per rum och dörrar som går att stänga och INTE ek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback