Här kommer lite bilder....

2011-08-29 21:47:02 Allmänt Kommentarer (0)
...som ni inte har sett ännu som bott på min iphone sedan en tid tillbaka.

1. När jag följde med mamma och Jann till Åkes Hov och promenerade i en väldigt underlig skog och fnissade åt Bettys sovställning i bilen.


2. När min älskis (våga vägra ordet "älskling") jobbat och kan sova till två på eftermiddagen om han tillåts.


3. När jag och far skulle på kräftis och far i sista minuten langade klädångesten och ställde sig och bytte kläder bara sådär på min parkering utanför huset, kan vi vara släkt kanske?


4. Tjänsten jag utnyttjat mest på telefonen i sommar eftersom att jag inte tycker att de e värt att ha ett busskort när man inte åker jättemassa - SMSbiljett... DYRT


5. När vi fyllde 16 månader <3

6. SUSHI FRÅN GULA VILLAN I MITT HJÄRTA<33333333

7. När jag fikade med Carrolicious och Yvonne och Yvonnes karl på Tratten.


8. När jag lekte med Mirjam sista gången innan hon flyttade till sin folkhögskola och vi rökte i fönstret.


8. När vi blev medbjudna på bio av Thomas papi och Thomas papi's fru och jag fick syn på reg-skylten... jag är så omogen


9. När jag fick tokryck och städade ur blåa rummet på en eftermiddag och gjorde det beboligt.


10. Hejhej.


11. När Jas fyllde 21 och jag samma dag av en slump fick in i en andrahandsaffär och fann denna jättelilla pryl och blev lite svag i benen av vetskapen att vi befinner oss i 2 olika länder, fortfarande...


12. När jag tvingade Natta att klippa av mig håret lite för att det var (är) så stört slitet.


13. Också sist men absolut inte minst i Fredags När vi blev medbjudna på Koreans restaurang av Thomas papi och Thomas papis dam och en av Augusti's finaste kvällar var. Jag som är så klen att jag langar gråten för minsta lilla fina ord. Tack <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback