Dipp-dilemma.

2011-08-04 16:54:56 Allmänt Kommentarer (1)
God eftermiddag. Igår natt var det dags att spela in lite igen kände jag. Jag försökte mig på att göra det redan dagen efter mitt allra första videoblogginlägg (=måndags) men de filmerna som blev går dessvärre inte att publicera för att min omvärld (läs: Malin och Issa) agerade på ett sätt som är tämligen jämförbart med haschpåverkade ekorrungar och som lätt skulle kunna misstolkas en stor aning om de kom ut på cybernätet. Anyways.
Igår var det dipp-dilemma här i huset. Det ligger nämligen til som så att min kära sambo och fästman fått för sig att det inte på några vilkor går att konsumera chips så länge det inte finns dipp till. Torrheten tror jag är hans problem. Så jag behövde alltså improvisera ihop en dipp klockan 00:24 en onsdagsnatt på ett kylskåp som det snar börjar eka i pga. dess icke-existerande innehåll för tillfället. Hm.. detta är iallafall resultatet på det.



Kommentarer
Postat av: Viveca

(Ja jag är den där halvstalkern som du känner)

Måste säga att ni verkar så himla fina ihop. Bara den här videon beter ni er som att detta är en vanlig onsdagskväll och att ni alltid komponerar musik i takt till dippfixning och mattillredning.

Jag blir glad, och sitter och småler lite.

Sen att jag är otroligt trött just nu och därför väldigt lättroad, det är en annan femma.

2011-08-16 @ 19:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback