Lussebulle.

2010-12-16 23:42:09 Allmänt Kommentarer (0)
Här om dagen åkte jag hem till min älskade mamma som jag har börjat ävrdesätta nåt enormt sedan vi flyttade och spred lite energi i hennes hus. Vi bakade lussebullar och skrattade tills gråten tog över, det var väldigt fint.



Jag anlände i min älskade grislybjörn som min älskade bestämt sig för att kalla den och tog inte av mig den på hela kvällen. Love it! Gilla förresten att mössan är så stor och för nära  att fokusen lägger sej på ansiktet istället.


En av de absolut finaste degar som finns. Att vägen dit var rätt hård då jag är sjukt nojig med temperaturen "fingervarmt" är en annan femma.


Att alltid göra något kreativt av det man tar sig ann...


Min mamma som levde upp och blev lika busig som alltid och började rulla degen i hela köket <3


Den utsatte lussebullen. Behöver det ens tilläggas att den här stackarn gick en hård död till mötes i soppkorgen?


I det här tillståndet ser dom ju inte allt för roliga ut asså...


Men sen - TADAAA!


VÄRD KVÄLL, VÄRD BÄSTA MAMI SOM JAG ÄLSKAR MASSOR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback