OKTOBER TVÅTUSENTIO

2011-01-20 12:40:42 Allmänt Kommentarer (0)

Oktober, när vi upptäckte det fina med Sibble och hängde där massa, när jag fick jobb, när jag var hos farmor med pappa och när naturen var som finast. och när jag aktade mej för att leva som i September.

En kväll i Sibble när min älskade upptäckte en enorm hög i sin garderob med enbart oanvända byxor. Jag utlyste byxprovning och Thomas langade Dress-man posen.


Skrattanfallet som resluterade i tandkräm över halva mej och badrummet. Det här är nog det roligaste och löjligaste "badkar" jag någonsin sett, fick oerhörda synvillor av hur man sitter och kör en astöntig bil i det haha. Thomas  fick visa.

Vi besökte Grödinge kyrkogård i Oktobers vackraste sol. Himla fint för en sånn som älskar kyrkogårdar.





Sedan följde jag med pappa upp till farmor i 5 dagar. En av årets mest värda resor. Att bara få komma bort från all hets och press och på-liv-eller-död-tänket och bara vara.






När jag kom hem så var jag i upplösningstillstånd för att jag längtade tillbaka upp till farmor och hösten var på g.



Promenerade med hjärtat Betty <3


Vi firade 6 månader. Jag fixade en hemlig pannkakstårta ^^

Hade fin hårfärg och väldigt gröna ögon.


Var på arbetsintervju och hittade fina hus i väntan.


Köpte asdyra pennor för att uppmuntra min kreativa sida ännu mer.


Sov ännumer i Sibble.





Också började jag som sagt att jobba. Först var jag "bara" vikarie och sedan plötsligt elevassistent...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback