Också Januari.

2011-01-26 23:44:53 Allmänt Kommentarer (0)

Tisdag den 18:e Januari 2011.

Pappen ska till Huddinge och laga en dator som han är så bra på så att jag stället upp som barnvakt åt min enda och bästa syster Evelina. Vi ger varandra försenade julklappar (hon får en lavalampa, en Topmodel-bok och ett par stickade vantar med ögon på och det sistnämnda var fascinerande nog mest uppskattat), umgås med min mamma, som vi befinner hos oss, äter wok och målar i hennes Topmodelbok. För er som inte är av hennes generation, dvs född efter milleniumskiftet bör upplysas om att en Topmodelbok inte är en bok om programmet tävlingen Top modell som Tyra Banks leder på 3an utan en ny form av pysselbok där figurerna är färdiga redan som man bara ska rita kläder på och färglägga. En helt underbar grej alltså och när jag får mer pengar så ska jag defenitivt köpa mej en sådan. Trevlig kväll. Trevlig liten syster som jag älskar så mycket!


Torsdag den 20:e Januari 2011
Mirjam och Josen är på besök igen. Idag är vi rätt sega och spenderar tiden med varandra framför datorskärmen med Plura och Maoro's mat (gästen är Håkan Hellaström) ätandes kladdkaka och med ansiktsmasker på.


Såhär fräsch blev jag efter... haha


Fredag den 21:a Januari 2011

Vi skullde ha hit Nathalie och Tedh på middag :) jag lagade en gröncurry gryta också såg vi på en dålig film, men som kompensation för filmen så var jag och natta ute på  smygpromenad. Ytterst trevlig kväll - som alltid med dom<3


Pojkar alltså...


Skevaste bilden 2011?

Fina Nathalie <3

Söndag den 22 Januari 2011

Det bor en liten tant i mig, eller så har jag bara farmors gener väldigt starkt - att baka är en favoritsyssla och speciellt när Johanna ska komma på besök! Mitt livs första tigerkaka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback