MARS TVÅTUSENTIO

2011-01-06 23:08:16 ÅRSRESUMÉ 2010 Kommentarer (0)


Jag och Mirjam hängde en del med Johanna och en dag tyckte Johanna att det var dags att vi skulle få se hennes pappas värld också. Så vi drog till Sollentuna och på kvällen gick vi ut på en ganska pittoresk klubb som hette Another Disco Sound. Det var smockat med fullt och helt plötsligt hoppade några grabbar upp på den LILLALILLA bardisken och dansar utan tröja och röjer tills dom trillar ned i en enda hög och lagom till det skedde så tog plötsligt all cider slut där och sedan åkte vi nattbuss till Sollentuna som hade aircondition på och var ISkall.



I skolan hade vi performance. Vår grupp travade runt i skolan med kostymer, solglasögon och igentejpade munnar och en kundvagn med en bandspelare som det kom sexläten ifrån och stal saker från varje klassrum som vi drog igenom och slängde femtioöringar i gengäld för stölden. Den vita överklassen hade sagt sitt typ.



Jag fick jobb på Hornbach.

Och gick med på konstiga saker som att vandra i en kolsvart tumbaskog trots mina brutala mörker räddslor, men vad gör man inte för det som hjärtat klappade (klapppar) för. Vi hade "sportlov" och jag var stundtals väldigt lycklig då jag inte hade magkatarrsinspirerande IBS smärtor.


Hälsade på Betty när hon bara var 6 veckor.


Min klass + bildklassen hade studentskiva på Stanleys, temat var "Va är det fest?! Jag trodde det var...". Jag trodde det var mumindalen och var lilla my. Mina uråldringar kom och Mirjam trodde att det var katternas årliga sammankomst.




Jag började drömma konstiga drömmar och gick i sömnen när månen var full.


Malin firades i 2 dagar. Först på Babasonic på sin dag och dagarna efter det så langade hon en mycket trevlig hemmafest. Jag och Jas var kärleksfulla och fina.




Fick ovanan att inte borsta håret efter tvätt..


Jag tappade min dator på läppen...


Mars var Aprils förspel. Nu höll det på att hända saker, nu var mycket under mognads processen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback