MAJ TVÅTUSENTIO

2011-01-08 02:09:33 ÅRSRESUMÉ 2010 Kommentarer (0)

I Maj hade jag 5dagars veckor på Hornbach och med det trivdes jag som fisken i vattnet.


JÄTTEKÄR.


Pizzasöndagar.


Mitt och Mirjams toaprojekt som gick ut på att skicka mmsbild på varandra underifrån när vi satt på toan.



Jag köpte min studentklänning, märket var Lipsy Love och den kostade 899:-. Ett klipp!


Frassis kom på besök och vi smög runt i Rönninge och sniffade i oss våren.


I skolan jobbade vi enbart med slutproduktionen. Alla bitarna höll på att falla på plats.


Jag lekte med Moa och Julia i ett ljummet försommar Älta.


Sedan kom det vi alla i klass ESTA3 2007-2010 väntat på - flytten ned till Oktoberteatern där vi skulle spela vår slutproduktion.


Jag och Thomas tog långa kvällspromenader och älskade årstiden.


Vår affisch kom upp i hela Södertälje.



Och det blommade överallt.


Hittade gatukonst i Rönninge



Köpte mina studentskor - vita converse 799:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback