Det perfektionistiska jaget har sagt sitt, igen.

2011-01-25 16:44:03 Allmänt Kommentarer (0)
Jag har en grej med mig själv och den går ut på att jag aldrig får påbörja något nytt när jag inte avslutat något gammalt. Typ som att "göra-som-alla-andra-bloggare-och-skriva-en-årsresumé", javisst är tanken god men inte om man heter perfektionist i mellan namn, Madeleine i förnamn och Johansson i efternamn.

Min årsresumé har tagit mig ungefär 25 dagar av Januari, dvs. nästan hela Januari. Vilket resulterade i att;
jag mer eller mindre förbjudit mig själv att skriva m annat så länge jag har månader kvar att resuméra, vilket resulterade i att jag har 25 oskrivna dagar, vilket resulterar i en mer brutal ångest än tidigare som i sin tur tvingar mig till att göra ännu en resumé på bara Januari om en på ett mer detaljerat vis.

Anyways, här fick ni ännu en del av mig, det perfektionistiska jaget som inte kan begränsa sig ens vad det gäller bloggande - det är ju iallafall till er fördel ;o) och håll utkik efter mitt Januari tvåtusenelva. Också ger jag er en broccoli som duschar i vår diskoho' som förlåtpresent.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback