Såhär är det va.

2011-02-02 00:22:35 Allmänt Kommentarer (0)
Det är mycket trevligt att ni fortfarande vågar er in här men jag måste ursäkta min kassa uppdatering. I Torsdags, påväg upp till Järvsö (bilderna kommer snart), så sa jag att "man har levt som i ett slags vakum ett tag nu men jag tror att det håller på att lösa upp sig, jag känner det på mig". Och plötsligt stod jag där med ett jobb, en framtidsplan och en livsgnista som nästan kunde tända eld på sig själv. Det är helt otroligt vad det stämmet - när en sak händer så händer allt, här kommer livet som jag väntat på i flera månader. Men iallafall - låg uppdatering, det kommer inte alltid vara så med ett tag framöver då jag befinner mig i startfasen för allt och behöver all tid jag kan få.

Håll till godo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback