City Gross!

2011-08-26 01:48:56 Allmänt Kommentarer (1)
Hallå i natten. Nu är klockan alldeles för mycket igen men på natten går den ju som bekant mycket snabbare också.

Idag storhandlade jag som sagt med min mor. Eller kanske mer korrekt så storhandlade hon med mig. I TVÅ timmar så rände vi runt som två stafettlöpare (nåja..) inne på City Gross och handlade allt som stod i min nya GI-bok. Och nu är det väl ni som skakar på huvudet och tänker "men ge upp nångång då" eftersom att jag försökt angripa min kropp på ett antal sätt hittils men NU är NU och det är vad som räknas. Jag har storslagna planer.

Det hela var väldigt tidskrävande iallafall men nu har jag NÄSTAN allt inför vad som komma skall nästa vecka, endast ett fåtal varor saknas men dom ska jag ta reda på senare idag. Det blev 8 fulla kassar och jag trodde att vi skulle ruineras (nej det var defenitivt inte mor min som payade, det var jag - såklart) men eftersom att City Gross är City Gross så gick det hela bara på en tusenlapp och några hudralappar och jag är fett nöjd. Känner dessvärre oro för framtida veckoshoppingar av olika anledningar men det tar vi då.

Det här var allt jag investerade:



Här är iallafall en liten del av det jag investerade i idag(som jag HATAR iphonekameran ibland) och min kryddhylla;



Det blir ju bara finare och finare här nu alltså ^^ tänka att några kryddburkar och två krukor koriander och basilika kan bidra med så mycket....

För övrigt så glömde jag mina två astmainhalatorer och mina allergipiller (och resten av min necessär) hos mor min och det känns just nu kan jag meddela, också därför jag sitter uppe - för att det är småläskigt att sova med lungor som piper...

Och såhär ser min iphone ut för tillfället;

"I loved you first". Så sant som det är sagt.

Jaja. Godnatt mina kära!

Kommentarer
Postat av: julia

fin bild på thomas!

2011-08-29 @ 20:18:15
URL: http://justmyimaginatiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback