"Du har *paus* SEX missade samtal från nummer ********"

2010-12-21 21:26:25 Allmänt Kommentarer (0)


Mobilsvar
2010-12-19 08:29
Var god ring nummer **********

Far
2010-12-19 08:32
Maria o jag e på sjukan
Hjärnblödning
Ring mig direkt



In one single moment your whole life can turn around, som Mike Skinner i The Street sjunger. Livet är så skört så skört och man tycker alltid att det händer dom bästa att det är så orättvist. Och kanske är det så också, men en sak som är säker är iallafall att obehagligt - det är vad det är. Jag har förvisso en ytterst tunn rellation till den drabbade men eftersom att hon är "tillsammans" med min far så hoppade hjärtat över ett tiotal slag då smset kom.

Att gå från sovandes till fullt påbylsad med jacka, vantar, mössa, halsduk och linser i ögonen och borstade tänder på fem minuter, man slutar aldrig att förvånas men det är klart att när det väl gäller - då är det våra djuriska instinkter som tar över. Ut i snöstormen för att hämta liten syster från sjukhuset.
"Var det läskigt?" "Neeejjj??".
Så imponerande, hade det varit jag som hade fått uppleva pappans sällskap få en hjärnblödning i 9års ålder, då hade jag nog inte stått upp själv. Jag var klen som barn (läs; är klen).

Jag hoppas du klara det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback