Torsdagen den 30 December.

2010-12-31 01:25:32 Allmänt Kommentarer (1)
Idag har jag lekt med mina uråldringar, dvs dom som varit med från start som känner mej utantill och innantill och som man kan säga "kommer du ihåg det här..." till och få en fortsättning tillbaka. Dom som vet mest och bäst. Malin Hansson. Jasmine Kuylenstierna. Julia Gerdau. Tryggheterna i mig. Fascinerade att vi fortfarande kan umgåsa som för 7 år sedan. I love you so.


Vi fikade i Julias allrum.


Och lekte med kameran.


Love this picture.





Sedan fick jag och Jas skjuts av Malin en bit på vägen.


Kommentarer
Postat av: Mymlan Embronx

Det var bilden med de långa naglarna, jag klippte av mina i förrgår. Tänkte att de växer ju stört fort så jag klipper så att alla fingrar blir fett flintskalliga. Och det blev så.

Men så han man ju den där känseln just i fingertopparne, eller hur? och det är alldeles för känsligt och naket nu och därför gör ont.

2011-01-01 @ 19:27:40
URL: http://danceonthesidewalks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback