Min födelsedag 2010.

2010-12-21 22:21:32 Allmänt Kommentarer (0)

Igår var en magisk dag, på alla möjliga vis. Jag fyllde 20 och fick den bästa present jag någonsin kunnat föreställa mig. På dagen lunchade jag med Mirjam. På eftermiddagen fick jag uppleva magi i sin renaste form. Och på kvällen åt vi väldigt stark mat på en indisk restaurant. En trevlig födelsedag och jag var väldigt nöjd.


Jag och min jätteglada man i snöyran utanför restauranten.


På borden stod jättefina elefanter som jag och modern smed planer på att röva bort.


Jag åt JÄTTEstark currygryta med grönsaker. Man svettades och halvgrät sig igenom måltiden. Jag har aldrig fattat det där med stark mat.


Thomas efterrätt.

Sedan åkte vi hem och hade svårt att somna till klockan halv tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback